söndag 2 maj 2010

A few sketches



Obsessed with Robot Unicorn Attack? Who? Me?
Nahhh.










... Ah, I was going to be ambitious and write in two different languages all the time, but I don't really have time for that. (But yes, I have time to play RUA. XD )

Today's sketches are only a few of what I've done the last months, but my scanner doesn't work at the moment.



Group pictures from one of my old comics, Winter Wars.
I had a sudden urge to draw the characters again.



... I really want this dress.



This picture made me remember how much fun sketching was again. :3

2 kommentarer:

  1. DAAAMMMMNNNN GURL!!! Jag som var ganska stolt äver mina 78 000 hahahah! XD Nu måste jag öva som ett sepe och slå dig!!
    Kram, förresten! :D

    P.s: Kom på vår slututställning på muséet! :D <3
    //ELIN H. ES07K :DDDD

    SvaraRadera
  2. Hej på dig med Elin! XD
    Jag ser fram emot det. Vi kan ha ett episkt RUA-race! 8D

    Och själklart kommer jag på er slututställning! Men... när är den egentligen? TwT;;;;;;

    Kram! <3

    SvaraRadera