måndag 10 maj 2010

Utställning


I wish we had purikura in Sweden.
I guess I'll have to settle for playing around at Puricute.com for now though.



My scanner is still dead due to a careless mistake of mine, and I think I busted a knee jogging yesterday. D= I'm whining a bit, but I think I'm entitled to that sometimes. XD

The rest of this will only be in swedish, sorry. :3



Ja, det tog ett år, och ni som gick i ES06K har antagligen förstått att bilderna redan finns på Stures hemsida vid det här laget.

Men, men. Ett löfte är ju ett löfte!




Elin gick förvisso inte i vår klass, men hon var nästan med mer under utställningen än vad klassen var.


De här skorna var något av det bästa man kan ha på en vägg. *w*
Isabellas verk, om jag minns rätt.


Kan du läsa den här texten? =D Jag har lite svårt med det.



Min tavla. Jag har åbäket här hemma utifall att nån skulle vara intresserad av det. :)


Två andra tavlor jag gjorde.


Några av självporträtten... och My och Maja i fixartagen!


...Vem är den fula tjejen till vänster? =D


Isabella hittade ett hål i väggen.




Att få upp åbäket på väggen var ett äventyr. Det krävdes mod, styrka och samarbete!



Nästan hela gänget.


...För att vara riktigt säkra på att folk skulle hitta till utställningen!


Sebastian tar sig an att fixa upp självporträtten. (Varför blev jag kallad för vredens gudinna av alla saker?! Bara för att mitt porträtt såg lite purket ut... D= ... Bekymra er inte om ni inte vet vad jag menar. Det var ett internskämt.)



Vernissage!


Självporträtt x 2.


Helenas (tror jag, förlåt om jag har fel.) supersöta bröllopsskor.


Isabellas fantastiska masker.










"Min" vägg.


Johnny har nåt lurt för sig.


Denna vackra skulptur av Johnny gick tragiskt nog sönder efter utställningen.



Man måste erkänna att Halmstad ser ganska charmigt ut sett från det här fönstret.


Kamera-apa. =D (No offense meant!)


3 kommentarer:

  1. Kul att få en titt på utställningen lite i efterhand ^__^

    SvaraRadera
  2. Wow. Jag måste vart riktigt jobbig.
    Hahah! XD
    Oh well, got what I came for... va?
    Naah, men ärligt. Det var en jättefin utställning!!! :D
    Har du sett vår ännu (tvinga tvinga)? ^^
    KRAMAR

    SvaraRadera
  3. Efraim: Verkligheten var dock bättre. Jag kräver att du transporterar dig bak i tiden och går dit och tittar. 8D

    Skipper: Neej, du var bara söt! Tror du jag skulle springa runt och krama nån hela dan om hon bara var jobbig? Och tack. :3
    ...!! D= Neeej, jag hann aldrig! *känner sig dålig och skamsen*

    SvaraRadera